Zoeken
Nieuws
11 Jul 2012 21:37

Vanaf nu is Spoorpunt.nl ook in het Engels, Duits en Frans beschikbaar!

Lees meer...

06 Apr 2012 20:56

Bij wijze van proef is er een shoutbox op de homepage beschikbaar; laat gerust een berichtje achter!

Lees meer...

18 Dec 2011 18:06

Nadat onlangs een heleboel oude foto's zijn toegevoegd zijn nu ook oude video's toegevoegd!

Lees meer...
Vertalen
Translate to:
Valid XHTML 1.0 Transitional   Valide CSS
Hieronder vindt u enkele veel voorkomende vragen.

Printplaatjes
Bestelling

Printplaatjes

Q. Geldt er voor de printplaatjes OP = OP?

De printplaten zijn helaas uitverkocht!

Naar boven


Q. Wat is de levertijd van de printplaatjes?

De levertijd van de printplaatjes, al dan niet met componenten, bedraagt ongeveer 4 werkdagen. Een gemonteerde versie wordt normaal gesproken binnen 2 weken geleverd. Indien er om de een of andere reden afgeweken moet worden van de levertijden ontvangt u hierover een e-mail.

Naar boven


Q. Hoeveel printplaatjes kan ik bestellen?

Momenteel geld een maximum van 5 printplaatjes per persoon, als er voldoende vraag is naar de printplaatjes worden er printplaatjes bijbesteld en wordt dit aantal verhoogd.

Naar boven


Q. Ik wil graag optie X, of functie Y, is dat mogelijk?

Dit kunt u vermelden bij uw bestelling onder "opmerkingen", wilt u ,voordat u besteld, weten of dit mogelijk is, neem dan contact op via het contactformulier!

Naar boven


Q. Op welke afstand worden de LED's gemonteerd bij een gebouwde versie?

Bij een gebouwde versie worden de LED printplaatjes ongeveer 7,5 mm vanaf de print geplaatst, uiteraard is dat nog zelf aan te passen.

Naar boven


Q. Hoe bouw ik de printplaatjes?

Bij de bestelling wordt een duidelijke handleiding geleverd, deze kunt u ook terugvinden onder het kopje handleidingen.

Naar boven


Q. Past de sluitverlichting ook in rijtuig X van fabrikant Y?

De printplaat is universeel inzetbaar, en is met wat creativiteit in elk rijtuig in te bouwen.

Naar boven


Q. Kunnen de LED printplaatjes ook met draad verlengd worden, en de hoofdprintplaat op een andere plaats in het rijtuig worden gemonteerd?

Ja, dat is mogelijk.

Naar boven


Q. Tijdens het solderen is er iets misgegaan, ik heb niet meer genoeg componenten!

Indien er iets misgaat bij het solderen hoeft u zicht niet direct zorgen te maken, er worden altijd meer componenten gelevert dan u nodig heeft. Mocht u toch nog extra componenten nodig hebben, dan kunt u via het contactformulier extra componenten bestellen.

Naar boven


Q. De printplaat werkt niet!

Bij de zelfbouw versie controleert u of alle componenten zijn geplaatst op de juiste plaats en in de juiste richting. Bij de gebouwde versie worden de printplaatjes uitvoerig getest, een defect is vrijwel uitgesloten, mocht er toch een defect zijn, dan kunt u met het contactformulier contact opnemen, dit formulier vind u in het menu.

Naar boven


Bestelling

Q. Kan ik ook de kosten berekenen zonder een bestelling te plaatsen?

Ja, dat kan, hiervoor kunt u gebruik maken van het bovenste deel van het bestelformulier en de knop "Bereken", zolang u niet op "Bestel" drukt bestelt u niets!

Naar boven


Q. Wanneer moet ik betalen?

U betaald zodra u de e-mail met betalinggegevens heeft ontvangen, na ontvangst van het bedrag worden de printplaatjes direct verzonden.

Naar boven


Q. Hoe vindt de betaling plaats?

Nadat uw bestelling is goedgekeurd ontvang u een e-mail met de gegevens waarheen u het bedrag kunt overmaken. Betaling is alleen mogelijk per bank of giro overschrijving.

Naar boven


Q. Wanneer wordt mijn bestelling goedgekeurd?

Normaal gesproken wordt u bestelling binnen 24 uur goedgekeurd, dit goedkeuren gebeurt om "nep"-bestellingen tegen te gaan. Na de goedkeuring ontvangt u hierover een e-mail met betaalinstructies.

Naar boven


Q. Ik heb nog geen mail met betalingsgegevens/goedkeuring ontvangen?!

Deze ontvangt u normaal gesproken binnen 24 uur, als u na 2 dagen nog geen e-mail heeft ontvangen kunt u contact opnemen via het contactformulier, mogelijk is er dan iets mis gegaan.

Naar boven


Q. Ik heb nog geen bevestigingsmail ontvangen?!

Deze ontvangt u binnen enkele minuten na de bestelling, heeft u deze na een dag nog niet, controleer dan uw spam-folder in uw e-mail software of neem contact op via het contactformulier.

Naar boven


Q. Zijn er geen verborgen kosten/verzendkosten?

De prijs die u op het bestelformulier ziet, nadat u op de knop "Bereken" heeft gedrukt, is de prijs die u betaald. Deze prijs is inclusief verzend- en verpakkingskosten. Er zijn verder geen bijkomende kosten.

Naar boven


Q. Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

Uw bestelling wordt als brievenbus post verzonden via TNT post, u hoeft dus niet thuis te zijn om uw pakketje op te wachten. Desgewenst kan het verzekerd worden verzonden!

Naar boven


Q. Bij mijn bestelling zat een defect component!

Er worden altijd meer componenten geleverd dan nodig, in het geval dat u er tijdens het monteren één kwijtraakt of er een defect optreed kunt u deze gebruiken.

Naar boven




Heeft u een andere vraag die hier niet vermeld is? Dan kunt u altijd contact opnemen via het contactformulier wat u kunt vinden in het menu!